Reklamacje paczek z paczkomatu




13 grudnia 2016.. Albo ktoś dobiera ci się do smartfona, pozoruje lokalizacje, jego wspólnik odbiera przesyłke a ty później dziwisz się że przecież nie odbierałeś ani nie byłeś w pobliżu paczkomatu.Pani mówi, że rzeczywiscie jest w systemie informacja o przekierowaniu paczki do pierwotnego paczkomatu, oraz o zwrocie do nadawcy - konfliktu w tych infomacjach nie widać.. Pani nie moze zawrócić paczki, która jest juz w dordze, nie moze wyjasnić co sie stało, ale może przyjąć reklamacje, zebym za 30 dni dowiedziała się,ze mine .Wczoraj miałem okazję popatrzeć jak działa kurier InPostu wsadzający i wypakowujący paczki z paczkomatu.. Po zainicjowaniu reklamacji operator dokonuje komisyjnego otwarcia paczki, po czym sporządzany jest odpowiedni protokół.. Administratorem Państwa danych osobowych jest Poczta Polska S.A. z siedzibą przy ul.Reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi i skargi z tytułu opóźnionego doręczenia zgłasza się na piśmie lub ustnie do protokołu w Placówce Pocztowej Operatora lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer infolinii 801-400-100 (z tel.. W przypadku awarii Paczkomatu należy taki przypadek zgłosić do infolinii technicznej (czynna w godzinach 6-22, 801 400 100 dla telefonów stacjonarnych, 722 444 000 dla telefonów komórkowych), gdzie jest możliwość uzyskania wydłużenia czasu ponad założone 48h.Co się dzieje z InPostem - historia zgubionej paczki i kasowanych z Facebooka reklamacji..

Możesz nadać z paczkomatu, ale skrytkę otworzy aplikacja mobilna.

Koniec.W przypadku awarii Paczkomatu wydłużamy czas nadania o kolejne 48 godzin.. W pierwszym przypadku zostawmy pakunek w skrytce i na ekranie Paczkomatu wypełnijmy odpowiedni formularz.InPost.. Złożona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych a odpowiedź przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS: Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu.. Prosimy o dołączenie formularza reklamacji do przesyłki z reklamowanym towarem.. FORMULARZ / DOKUMENTY REKLAMACYJNE.. stacjonarnych) lub 722-444-000 (z tel.. No więc pan podjechał nyską dostawczą pod paczkomat, wyrzucił z samochodu metodą wyrzucającą wszystkie paczki do wsadzenia do paczkomatu na ulicę, następnie poklikał w paczkomacie, otwarły się.Co jeśli nie odbierzemy paczki w tym czasie?. 7.Jak zgłosić reklamację przesyłki?Reklamacja uszkodzonej przesyłki lub towaru.. Będzie reklamacja.paczkomacie to zablokowana zostanie możliwość jej odbioru z Paczkomatu i trafi ona do właściwego oddziału InPost.. Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp.. 18.3 dni - dodatkowy czas na odbiór paczki w razie jej nieodebrania z Paczkomatu..

Wystarczy sprawdzić...Zapomniałem odebrać paczki z paczkomatu - co zrobić?

Możemy to zrobić bezpośrednio przy Paczkomacie lub przy odbiorze w obecności doręczyciela.. Przedświąteczna gorączka zakupów to trudny okres dla firm pocztowych i kurierskich.. To podstawa do reklamacji nawet jeśli nie jesteś stronaJeśli dostrzeżesz wady, zniszczenia lub uszkodzenie opakowania lub produktów przy Paczkomacie pozostaw paczkę w skrytce i zgłoś reklamację, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.1.. Odbiór jest wówczas możliwy w oddziale InPost, najbliższym Paczkomatowi odbiorczemu, obsługującego dany rejon* *Ważne!. Wypełnij formularz reklamacji produktu, który znajdziesz klikając "Pobierz formularz reklamacyjny".. Dzięki temu można uzyskać wydłużenie czasu nadania ponad założone 48 godzin.. Na reklamację takiej paczki maja 72 h po uwczensiejszym spisania protokołu szkód.. Zgłoszenie takie trafi do naszego Działu Reklamacji, który rozpatrzy przesłany wniosek.Niewypełnienie formularza spowoduje odesłanie przesyłki do nadawcy.. Informacje Ogólne: Uwaga: Stroną posiadającą prawo złożenia reklamacji w pierwszej kolejności jest Nadawca, wyjątek stanowi możliwość złożenia reklamowanej przesyłki paczkomatowej zaraz po jej odbiorze z powrotem do skrytki paczkomatu przez Odbiorcę, szczegóły poniżej.Albo pozorujesz lokalizację, otwierasz, wspólnik odbiera paczkę a ty składasz reklamacje że w tym dniu nie było cie przy paczkomacie..

Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod.

W okresie pandemii COVID-19, przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jedynie 48h.Nie wiem ilu z Was miało już (nie)przyjemność nadawania paczki w ten sposób, więc pozwolę sobie to krótko opisać.. Wybierz właściwy rozmiar skrytki i włóż do niej paczkę.Obstawiam, że kurier inpostu podczas wydawania paczki zwyczajnie się pomylił i wziął nie tę paczkę, którą powinien - ten kto odbierał paczkę z paczkomatu mobilnego, doskonale wie jak to wygląd.. Reklamacja - krok pierwszy.. Mateusz Nowak.. komórkowych) lub drogą elektroniczną, wypełniając poprawnie na stronie internetowej formularz reklamacyjny albo pisemnie przesyłając na adres siedziby Operatora .Aczkolwiek inaczej sprawa ma się w przypadku paczkomatow.. 31 lipca dostałam informację, że brakuje jeden dokument, który muszę pobrać z .InPost przekonuje, że składanie reklamacji w firmie jest wyjątkowo łatwe: - Mamy kilkaset paczkomatów w Wielkopolsce, większość ludzi ma paczkomat za przysłowiowym rogiem.. Dziwne że nikt ngo nie spisał w jego przypadku.. Zabierz swoją paczkę do najbliższego paczkomatu i użyj kodu nadania, wybierając na ekranie paczkomatu opcję „Mam kod zwrotu"..

Nasza paczka nie przepada, zostanie jednak zabrana z paczkomatu, aby zwolnić skrytkę dla innych użytkowników.

Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do .Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z paczkomatu, wówczas musi się udać do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody, a następnie zgłasza.Jeśli wciąż chcesz złożyć reklamację lub skargę zrób to w najbardziej dogodny dla siebie sposób: - poprzez wypełnienie formularza on-line - poprzez wypełnienie druku reklamacyjnego dostępnego w każdej placówce pocztowej.. Do momentu złożenia skargi klientowi przysługuje prawo odbioru przesyłki z punktu oddziału operatora.. 462 interakcji.. Prosimy wówczas o podanie jej numeru IPR lub numeru przesyłki, której reklamacja dotyczy.. Dział reklamacji ocenia zasadność zażalenia.Najlepiej nie rozpakowywać takiej przesyłki i natychmiast złożyć reklamację w InPost.. Prosimy o zgłoszenie oficjalnej reklamacji za pomocą formularza .. 24 lipca wysłałam reklamację wraz z protokołem szkody do inpostu i również 24 lipca otrzymałam potwierdzenie przyjęcia reklamacji oraz informację, że mają teraz 30 dni na jej rozpatrzenie.. Dla niewtajemiczonych - w samochodzie (najczęściej prywatna osobówka) siedzi kurier z paczkami i wydrukowanymi zleceniami odbioru.Nie.. dołącz do dyskusji.. Pobierz formularz reklamacyjnyZawsze po spakowaniu tego typu przedmiotów robię zdjęcie w jaki sposób został produkt spakowany, aby w razie czego mieć jakieś dowody (a jak wiemy kurierzy inpost uwielbiają grać w siatkówkę paczkami).. Podchodzimy do paczkomatu, klikamy "nadaj paczkę", wypełniamy danymi, płacimy, otwiera się schowek, chowamy paczkę, zamykamy schowek.. Nieuzasadnione zainicjowanie procedury reklamacyjnej skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy jeśli Odbiorca nie wyrazi chęci jej osobistego odbioru z oddziału InPost a Nadawca nie wyrazi sprzeciwu.. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.. Wskaż w nim przyczynę reklamacji oraz oczekiwany przez Ciebie sposób jej rozpatrzenia..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt